Pomoc zdalna


Wszystkim naszym Klientom pragniemy zaoferować pomoc zdalną, dzięki której możemy rozwiązać większość typowych problemów związanych z oprogramowaniem i systemem operacyjnym.

JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?

Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest za zgodą Klienta przy pomocy programu AnyDesk, dzięki któremu uzyskujemy podglądu ekranu komputera.

Taki typ połączenia pozwala w najszybszy z możliwych sposobów zareagować na problem, który się pojawił i podjęcie natychmiastowej próby doprowadzenia do jego rozwiązania. Jednocześnie przekłada się to na oszczędność czasu i zmniejszenie kosztu usługi.

POŁĄCZENIE ZDALNE A TYM SAMYM WSZYSTKIE WYKONYWANE CZYNNOŚCI SĄ WIDOCZNE NA EKRANIE PAŃSTWA KOMPUTERA.
W KAŻDEJ CHWILI POŁĄCZENIE MOŻNA ZAKOŃCZYĆ JEDNYM KLIKNIĘCIEM.

 

WYKONANIE POŁĄCZENIA

Żeby skorzystać z tej formy pomocy wystarczą 4 proste kroki:

  1. Sprawdź czy połączenie z internetem jest aktywne.
  2. Pobierz aplikację dla odpowiedniej platformy.

windows logoAnyDesk dla Windows

apple logoAnyDesk dla Mac

  1. Uruchom pobrany program.
  2. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail z numerem widocznym w polu Adres AnyDesk.